Det är dit man kommer när man kommer hem

Idag ska jag hem! Hem till fina Pilgrimstad, dock saknar jag huset men wtf. Det är ju iaf mamma och mina fina syskonbarn, varav Moa fyller år idag :) Hon ska få sig en prinsent och leka med världens bästa moster i helgen. Sen ska jag rota lite och se om jag hittar några roliga kläder. Är lite jobbigt att bo på flera ställen när det gäller den fronten. Det får ju knappast plats hos joel i byrån jag får ha! Nu ska jag äta frukost och sen gå på gymmet och springa skiten ur mig. Jag SKA UNDER 64 NU! Har slarvat alldeles för mycket på senaste tiden. Det är nästan liksom för lätt med lchf (Peppar peppar). Så man blir lite slapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0