Bla bla bla om träning ni vet :)

JAG ÄR LEEEEDIG! Känns ganska overkligt faktiskt, men som vanligt ligger jag på spänn mellan 6 och 9 i alla fall! Men nu kan jag slappna av :) Har ätit lite frukost och kokar nu ägg till efter gymmet! Idag blir det deffning. Är osäker på mitt val av att sluta med lchf också, får se hur jag gör. Har hur som haver varit fantastiskt gott med banan, äpple och knäcke dom här dagarna ;) men är det värt det? Blev i alla fall 700 kalorier på crosstrainern igår, fick dessutom andas in lite goa pruttar från tanten bredvid...................Idag blir det styrka! Sen ska jag på stan och köpa svettband tror jag. Svettas som en jävla idiot då jag dansar på crosstrainern.

 


Kommentarer
Postat av: Karita

Jag tror du har missuppfattat det... man ska ju inte dansa på crosstrainern heller :S

2012-05-22 @ 14:19:00
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0