Mina mål med träningen

Jajjamen, jag har failat på slutet och gått upp lite. Nu ska jag ta nya tag och träna som en gris. Däremot tänker jag inte väga mig förrän om länge hade jag tänkt. Jag ska inte fokusera på vikten. Nu är mina mål att komma under 60 cm på låren, under 80 cm i midjan och under 100 cm i stussen! Väldigt bra och realistiska mål tycker jag själv. Sen när jag är där så blir det nya mål såklart! Räknade lite på frukosten nu i Kcal, hahaha, det var typ halva dagens intag. Får lugna ner mig! Skipper säger att man ska bara ta nåt litet på morgonen så man är riktigt hungrig till lunch för att det ska vara det största målet. Får försöka få bort lchf tänket att man ska vara mätt så länge som möjligt ;D Men idag blir det nog ändå ingen lunch utan en lunch/middag.
Håller på att koka lite ingefärsthe också! Ska få igång förbränningen rejält om man sippar lite hela dagen. Får se hur det funkar då :) NU JÄVLAR!

BTW Så är det bara två veckor kvar till Grekland :) Katrine sa att vi ska promenera varje kväll där! Det låter som en bra idé faktiskt! Lagomt för semester liksom :) Lär ju säkert finnas nån slags vattengympa på mornarna också :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med träning o resa :)



tack så mkt!

2012-05-20 @ 10:09:23
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

tackartackar! :D hoppas att du får en fin dag idag :)

jorå, jag vet att jag inte är tjock, tyckte bara att jag såg tjock ut på bilden :)

2012-05-20 @ 10:50:59
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Karita

Sv: haha ja jag vet! ;P

2012-05-21 @ 16:26:40
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0