När det inte går som man vill

Shit vad jag är känslig, höll på att börja lipa idag för att crosstrainern var upptagen. Jag behöver den för att prestera. Jag provade, cykeln, den andra konstiga trampmaskinen samt rullbandet. Allt sög i jämförelse, och tillslut blev en ledig. Det tackar jag gudarna för. Gick ändå dåligt på gymmet, 350 kalorier på crosstrainern och gjorde inte all styrka. Bättre blir det på torsdag. Jag ökade i alla fall på vikten på benpressen, jag har fan grymma ben. Är så jävla stolt över att jag klår Karita med råge ;) (Eftersom det är det enda jag klår henne i)

Har i övrigt haft en ganska dålig dag, det känns nästan lite som att jag inte är närvarande längre. Jag stänger in mig och mår dåligt och hatar allt känns det som. Skulle behöva semester vafasen, men så funkar det inte då man är vikarie, då är det bara att jobba då man får och vara tacksam för det. Ganska psykande faktiskt om jag får säga det själv, jag orkar inte jämt vara glad och tacksam, just nu är jag grinig och trasig. Beundrar Joel som inte slagit ihjäl mig än för jag är så jävla jobbig.

Har uppdaterat köket och det är skitfint just nu, har dock inte orkat lägga in bilderna än så ni får se då jag har ork ;) Det är så jävla fint att jag kan nog bo kvar här ett tag till. Plockade även blommor på vägen hem från jobbet igår, mysigt och fint. Men de får ni också bild på då jag orkar. Blommorna nedanför har Moisen plockat förra året!


Kommentarer
Postat av: Systerstörst

Haha jag tyckte väl att det såg ut som min vas och funderade över om jag gett bort den men det är ju mitt bord med ;) och det har jag inte gett bort.



Vilka Karitiga tankar av mig :)

2012-05-09 @ 05:31:14
Postat av: Karita

Haha MED RÅGE var väl att ta i ;P Men ja du har ju starkare ben än mig :S

Sen så har man dåliga dagar ibland på gymmet, och då får man helt enkelt köra hårt nästa gång istället, inte värre än så! :) PÖSS

2012-05-09 @ 09:26:58
URL: http://knasrita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0