Blev ledig idag, wohooo!

Skönt att vara ledig, samtidigt som jag verkligen behöver allt jävla jobb jag kan få! Fan jag har hamnat sist i vikarielistan på varje jävla ställe känns det som. Jag får så lite jöbb! Men det kanske blir så då man är på för många ställen, då måste man tacka nej och så kommer någon annan och stjäl allt! Men men. Hade inte a-kassan varit så jävla dum i huvudet så hade det ju inte gjort någonting, men jag vill ju jobba hela veckorna för att inte dom där kukiga dagarna ska försvinna så fort. Skit the same! Idag tänkte jag försöka få upp gardinstänger och Joel och Andre får skruva klart klädskåpet! Glömt väggfästen till det också har jag insett men Andre säger att det går ändån!
 
Kanske cyklar ner på stan en sväng och kikar efter krokar och sånt tjafs också. Är även på jakt efter hyllplan som är 60*127 cm. Hopplöst fall har jag insett. Och det närmaste jag hittar är 60*248 och dom skulle man ju kunna kapa på mitten, men då är ju problemet med frakt och sånt. Usch vad less jag blir. Inget kan liksom gå vägen för oss :) Allt som gått fel hittills är detta: Tapetseringshjälp försvunnen, tapetseringsproblem, hittade inte handtagen på ikea, allt blev blött i frakten hem från ikea, klädskåpslistkanten har spruckit, vardagsrumsbordet vi köpte var defekt, våran byrå har spruckit i flytten, badkarskanten ramlade av och vi har fått inkassobrev för att vi inte betalat hyran FAST VI GJORT DET. Jag har säkert missat massa jävla kukiga missöden också! Men snart är det ordning i livet igen hoppas jag, annars blir jag ju tokig.
 
Förlåt för att det bara blir instagram bilder nu också men jag orkar inte koppla i finkameran och fixa just nu. Men snaart kommer det bilder på vårat sovrum (När det är klart), det kommer bli så jävla fint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vi fick också inkassobrev, men det var för att dom inte hade dragit från kontona, dumbombarna!

2012-10-13 @ 05:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0