Börjar få ordning på vardagen igen

Idag gick jag hem, svinfort, för jag skulle ju slå rekord. Tror ni inte på fan att runkeepern hade lagt av så jag inte alls vet hur fort det hade gått? Skitjävlaargtjej blev jag då, fråga bara Sara ;) hahaha. Väl hemma gjorde jag och Joel Cardio! Sjukt nöjd blev jag att jag fick med mig Joel, min fina Joel :) Nu är jag nybadad och nöjd och är sugen på att lägga mig redan, ska jobba 10 timmar imåra. Peppsomfan, eller? ;) Men mööney är möney! Godnatt godnatt, skogskatt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha lite skrattretande det där med runkeeper. ;) Blev lite nyfiken.. vad jobbar du med nu?

2013-01-16 @ 15:09:09
URL: http://jalmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0