Det här ska jag göra 2013!

  • Leka tärningsleken, verkar sjukt jävla rolig.
  • Kunna göra chins, kan börja med att köpa en sån där stång man sätter i dörren.
  • Våga mera, all in,sluta mesa, sluta bry dig om vad andra tänker.
  • Lasra bort min musche, fan vad ful den är!
  • Äta renare mat, så lite tillsatser och skit som möjligt
  • Använda mina fina kläder istället för att spara dom till "ett bra tillfälle" som aldrig kommer
  • Fotografera mera och göra en sån där bild som jag alltid velat göra.
  • Sjunga mera! Det gör mig lycklig
  • Gå ut mera, fan vad jag sitter inne för mycket!
  • Göra personliga tavlor med citat och bilder
  • Prova nya maträtter, sitter fast i ett mönster just nu.
  • Spara ut mitt hår så det blir sepelångt.
  • Leva i nuet och sluta oroa mig om framtiden
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sarapara

jag kommer finnas vid din sida hela tiden! <3

2013-01-07 @ 16:08:14
Postat av: karoline

Bra lista! jag borde också göra en sån! :)

2013-01-12 @ 12:25:44
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0