Den där dåliga egenskapen jag har

Idag känner jag mig lite nere. Vet egentligen inte varför? Kan vara för att jag inte fått något resultat på att jag tränat skiten ur mig i en och en halv vecka och ätit skitbra. Haha, tjejen som alltid har skitbråttom? Det är jag det. Men då jag läste sockerbomben i din hjärna så verkade det bero på mitt sätt, det är därför jag är beroende och därför vill jag att saker ska hända NU. Det jag är så jävla rädd för är att det ska bli som förra gången, då jag slet som ett jävla djur och knappt gick ner. JAG HAR VÄRLDENS TJURIGASTE KROPPJÄVEL. Visst jag ska vara glad att jag har en hel kropp men vafan. Jag går upp i vikt skitlätt och får bara svamp hela jävla tiden. Det är såna stunder jag undrar, då kan det ju tamefan inte vara på rätt sätt vi lever? Det är egentligen då jag inser hur fel och uppochner allt är. Jag är inte byggd för socker och mjöl, och vem fan är det egentligen? Alla blir allergiska och får olika kombinationer och sjukdomar. Jag är helt säker på att det beror på socker, lightprodukter, mjöl och E-ämnen. Men denna sjuka jävla pengakåta värld skiter i det. Vet ni att allt hänger ihop, maten och sjukmedel. Att dom sponsrar varandra för att säljer dom mer skitmat så säljs det mer mediciner och tvärtom. Jag kanske bara har för mycket i huvudet just nu. Ibland kan jag bli deppig för att jag inte kan rädda världen. För att alla är så jävla dumma i huvudet! (TRÅNGSYNTA OCH PENGAKÅTA) det är vad alla är. Jag är också pengakåt men inte fan skulle jag offra människors hälsa för mina pengar iaf.  Bla bla bla.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0