Detta köpte jag på lilla staden igår

Cardiganen är egentligen blå, men det fanns ingen bild på den. T-shirt använder jag inte i vanliga fall, tycker dett får mig att se fet ut med mina gigantiska (JA gigantiska) jävla bröst men den var ju så fin och glittrade hehe. Var ju på triumf igår och fick reda på att jag har 70 F, förbannad var jag då jag gick därifrån haha, jag hatar dom. Tänk om man fick bestämma själv! Och så säger alla, men det finns jättemånga som skulle döda för att få ha dina bröst, jo tjena men inte JAG! Jag vill ha små, dom stör mig så jävla mycket och jag tycker att det ska få vara lika okej att jag ogillar stora som att ni ogillar små, ok?

Självklart kunde jag ju inte ens köpa en bh som jag ville, jag vill ju bara ha en fin bh som PASSAR, ska det vara så svårt? :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju förminska brösten oxå och gå till en doktor och klaga som fan och säg att du har besvär med rygg och gud vet allt så har du tur så kan du få dig en gratis operation...

2009-12-29 @ 14:10:22
Postat av: Clara

söt kofta :)



börja spara nu så kanske du kan göra en bröstförminskning i framtiden.. Jag fattar att det är väldigt jobbigt med för stora bröst, de är ju tunga också.

2009-12-29 @ 14:10:54
URL: http://collman.blogg.se/
Postat av: Clara

självklart! den är inte ens min från början ;)

2009-12-29 @ 14:23:26
URL: http://collman.blogg.se/
Postat av: Sara j

Jävla bröst brukar jag också säga! Askrångligt med kläder och långa halsband skiter jag i! Och handla bh på hm kan man ju fetglömma! Värsta är väl att det förmodligen blir hängtuttar om 20 år!

2009-12-30 @ 11:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0