Rosor är röda, smurfar är blå

Har varit på noliamässan idag och blev 26 pennor rikare! Bra tycker jag, sjukt tycker andra. Har även struttat runt på hm på eftermiddagen och talar inte mer om det :) Men jag hade fått mail därifrån och såg att de börjat med heminredning också, så gå in och kika på hemsidan och säg vad ni tycker. jag ville inte ha nånting nästan, bara en dyr pläd. Var inte alls som förväntat och inte tyckte jag det var värt priserna alls. För dyrt helt enkelt. Men det är bara min åsikt, jag är ganska snål då det gäller priser också.

Kom hem, åt pizza, kollade klart på 27 dresses och nu sitter jag här. Med huvudvärk? trodde det skulle gå över då jag åt men icke sa Nicke!

Imorgon blir det till att åka till Systeryster och fira att hon fyller år på Lördag! Passar perfa att hälsa på henne på min alldeles egna lediga mysdag :)
Over and out,

Kommentarer
Postat av: Carroparo

Det var inte så mycket hem grejer mest kudd-fodral

2009-02-19 @ 21:20:12
URL: http://carroparo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0