Någon som vill köpa lite smink?

Har bestämt mig för att sälja mitt i.d smink om det finns någon som vill ha det. Det är absolut inget fel på det utan det är bara det att det passar inte mig att hålla på med alla dom där grejerna och borstarna. Jag vill att det ska gå fort och vara enkelt, som dream mousse ungefär. Så nu undrar jag om någon vill köpa mitt i.d bare minerals start kit. Jag har lådan och allting kvar, knappt använda grejer. En foundation är till och med oöppnad. Färgen är Fairly light och light och jag hade tänkt mig 750 kr då det nytt kostade 1000 och bara är använt cirka 5 gånger kanske? Jag har inte direkt räknat. Paketet innehåller iaf 1 concealer, 2 foundations, ett "solpuder", och en mineral veil. Sen så är det 2 stora borstar och en concealer borste, en instruktionsskiva och ett prov på primer. Om det är någon som inte bor i Östersund som vill ha det så skickar jag det gärna på posten men då får ni också betala frakten.


Kommentarer
Postat av: Anlo Lemon

Om du inte får de sålt å skulle få för dig å sälja det liiite billigare så kan du höra av dig till mig :)

2010-04-07 @ 19:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0