Visste du..



att jag vill - pussa på min Joel hela tiden varje dag.
att min senaste kyss var – Imorse
att jag lyssnar mest på - allt
att jag pratar – som en buse
att jag inte gillar - lastbilar, cigg och den tragiska delen av världen.
att min bästa vän är – ?
att min första riktiga kyss – var den sjätte Juni 2003
att jag avskyr när folk snackar – skit om allt och sedan inte törs stå för de som sagts
att kärlek är – fjärilar i magen och pirr i fingrarna, som då man är med Joel :)
att jag gillar att – ätaaa maat!
att jag alltid kommer att – älska julen
att jag är hemligt förälskad i – ?
att sist jag grät var – Hmm? säkert häromdan, jag gråter lätt :)
att min mobiltelefon är – halvdöd, kameran funkar inte, mellanrums knappen funkar inte och den ramlar isär ibland
att när jag vaknar på morgonen – är jag som lyckligast då Joel är bredvid
att innan jag går och lägger mig – kissar jag
att idag har jag – druckit drinkar sen klockan 9 på morgonen (: WIHO!
att jag just nu tänker på – att jag är besviken på att jag inte har någon träningsvärk, blir hårdare imorgon!
att i kväll ska jag – gå och lägga mig tidigt, får inte vara sen då man har surtanten till lärare
att i morgon kommer jag – gå på skolan
att jag verkligen vill – ha ett najs jobb nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0