Jossan was here!

Hej, Jossan här! Jag lånar Karolinas blogg idag en sväng. Tänkte slänga in en lista så får ni se vem jag är och så :)


Det här är jag och min stolthet! Wille heter han. Min brors son!


ALLMÄNT...
Namn: Jossan!
Piercingar: Ja
Tatueringar: Ja
Längd: 173
Skostorlek: 39
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag trivs här, men skulle gärna ha en engen lägenhet i stan någonstans. Om något år så vill jag bo på lanne!
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Vi får hoppas på det!
Vilket shampoo använder du: Sånt här "frisörschampoo", som inte alls är så bra som det låter på reklamerna!
Vilken parfym använder du: Jag brukar mest köra på hudkrämer, annars kan jag ta syrrans "Poeme" vid speciella tillfällen! :)
Vad är du rädd för: Sjukdomar, småkryp, mörker...
Gillar du att tvätta: Kan inte påstå att det är så roligt, men det luktar ju gott!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaaaa, LÖV IT!

SENASTE...
Film du hyrde: Ingen aning. Alldeles för länge sedan...
Film du köpte: Köper aldrig filmer!
Låten du lyssnade på: Just nu lyssnar jag på "Rihanna - Hard"
Låten du hade på hjärnan: Vejt int!
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg, tog bort alla låtar när jag fick nya datorn :)
Personen du ringde: Linnéa heter hon
TV program du tittade på: Scrubs igår!
Personen du tänkte på: MUMS!

FAVORIT...
Mat: Beror på dag - Oxfilé, Potatis, kebab, tacos, fiskbullar, tunnbrödrulle, sallader... Mmmmmm
Låt: Kan egentligen inte säga bara en, men kanske nåhon med Pitbull... han är ju grym!
Sak att göra: Svettas och prestera allt jag har!
Sport: Ingen aning. Kubb är roligt!
Dryck: Citronvattnet på Eastern!
Kläder: Klänning
Film: Yrrol
Bil: Audi

ANTAL...
Gånger du varit kär: Två gånger
Gånger ditt hjärta brustit: Brustit vet jag inte, men det fick sig en ordentlig törn en gång...
Hjärtan brustit på grund av dej: Förhoppningsvis ingen gång!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par gånger
Ärr du har på kroppen: Har inget ordentligt ärr... men ramlade med cykeln mycket när jag var liten... så några på knäna då.

SENASTE...
Bok du läste: Oj, säg det...
Personen du fick mail av: Tyras assistens på Style by Tyra tror jag, orkar inte kika :)
Personen du fick brev av: Mittuniversitetet
Personen du fick sms av: Maria
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton?

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Diskat, gått runt berget, åkte och kikat på någon bra badplats i stan, lagat mat och tittat på "Om Sara", snart ska jag cykla över till Frösön och spela Kubb :)
Var det kul: Ja!
Hur tidigt stiger du upp: Sov inte så mycket natten till lördagen, så inatt fick jag till 13 timmar!!! Klocklan 11.30 klev jag upp :)
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Ska byta Vännerskiva och sova till den.

Är du seriös: Ja, ibland
Vad är du allergisk mot: Inget :)
Var har du ont: Lite i nacken kanske, inget farligt
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Ja, i vattnet ;)
Favorit serie: Vänner

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt och socker!
Gillar du ketchup: Nja, endast på hamburgare och korv med bröd
Är du glad nu: Ja :D
Var du glad igår: Ja :D
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Hip Hop
Stockholm är: en fin stad! Innehållet - not so much :)
Göteborg är: också en fin stad!
Kan du sjunga: Japp, falskt :)
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: OH, svårt!
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: att börja plugga till hösten!
Ska inte bli skoj: vejt int!
Sparar till: Svårt att spara utan pengar
Väntar på: vintern!
Pålägg som gäller: Kall korv funkar ALLTID!
Dagens dryck: Vatten

 

Tjarå! Nu ska Karolina ladda upp en videoblogg, SPÄNNANDE! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0