ångest uta helveteeee

Var på arbetsförmedlingen igår för uppdatering, fick en deprission när jag gick därifrån. Ska på återbesök det 21a och då ska jag ha sökt jobb, över hela sverige. Jag vill inte härifrån, är jag den enda som inte vill det? Är det olagligt att trivas i Jämtland? Om ett halvår kastar dom ut mig från jobbgarantin och in i nästa steg där jag inte har nåt val, hittar dom ett jobb som "dom tycker passar" så ska jag dra härifrån illa kvickt. Då får jag inte säga nej. Men vafan, jag vill inte jobba inom restaurang! ALDRIG! det var förjävligt och äckligt, jag vill ju jobba i en butik, där jag kan vara söt och trevlig och vika kläder eller ställa upp skor och varor eller vad som helst. Men eftersom jag nu gått en utbildning så ser ju arbetsförmedlingen inte bortom det. Jag vill inte jobba med det. Inte ens en sommar. Jag lovar jag skulle vantrivas så mycket så jag skulle gråta varje dag, som då jag fick vara i köket på utbildningen och då jag praktiserade på wedan. BLÄ! SKJUT MIG VETTJA!

Och såklart så är det ju sol idag också, och jag är i piss stan, jag vill hem till Pilis och lägga mig på gräsmattan och sola! Jag är ingen stadsmänniska. Jag vill kunna spela hur hög musik som helst och kunna gå ut naken utan att någon bryr sig. Pissliv, japp så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0