Ljudet av ett annat hjärta ♥

Min älskling har ett hjärta av guld. Han tar alltid hand om mig då allt känns åt helvete och då allt är suveränt så ler han med mig. Det är den bästa av känslor att veta att han är min. Han är den enda mannen i mitt liv som jag verkligen känt på riktigt att han bryr sig. Han kan det där med more than words. Även om han kan vara en klumpeduns ibland med både ord och kropp så känns det verkligen att han vill bara väl. Har han råkat säga något elakt så ser man hur han ångrar sig och att han verkligen inte menade så som jag hörde det. Det bästa av allt är att i hans ögon ser man bara kärlek, i hans ögon är jag det bästa som finns. Han är verkligen världens bästa pojkvän.

9 månader har vi varit tillsammans idag och det ska bli en massa jävla år ♥



Kommentarer
Postat av: Karita

PÖSS på er göllöngar!!

2010-10-22 @ 06:28:44
URL: http://bombos.blogg.se/
Postat av: Jossan

sv; MÄH! ;D

2010-10-22 @ 12:52:23
URL: http://bodyaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0