En helmysig solig dag på Jamtli

Dagen spenderades som sagt på mysiga Jamtli, klappa kalv, hoppa i hö och gunga stod på schemat mest, och att göra ett paradis kollage. Riktigt bra dag. Älskar att umgås med familjen, jag är ju riktigt familjekär jag! Om inte jag och Joel skulle ut och äta imorgon så hade jag följt med hem, men jag och Joel får ju sällan kvalitetstid nuförtiden då han har ett skitjobb som alltid ringer och stör dom små stunderna han skulle varit ledig. (Inge less alls) Plus att han ALLTID jobbar fredagkvällar, det suger pung. Här får ni i alla fall tre bilder från dagen. Nu tänkte jag städa undan lite (mycket) och sen vette tusan vad jag ska hitta på? Kanske dra ut och leka lite med kameran.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0