Känner mig som en söt och fet gris!

66 kilo! (tänk också på att jag är typ en meter lång) 66 kilo har jag aldrig någonsin vägt i hela mitt liv, även under min feta period! Det betyder att jag är ännu fetare nu (VAD DU ÄN LJUGER OM MAMMA) Jag vill inte se ut såhär, varför ska det vara så förbannad svårt att gå ner i vikt? Ne vadå, det är bara att motionera och äta rätt... MEN DET ÄR INTE SÅ LÄTT! För då hade jag aldrig kommit hit. Det är skitsvårt. Det är förbannat skitsvårt. 59 vill jag väga, som jag gjorde på studenten. JAG VAR SÅ FÖRBANNAT SNYGG DÅ. Smal och hade världens finaste hår! Dit vill jag komma igen, jag vill tillbaka! Just nu ser jag bara gravid ut, och det är inte roligt då det är noll bebis i magen. Det är faktiskt så man önskar att det var en där, så jag hade något att skylla på. Kanske jag är skendräktig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0