Snelugg istället för rishög

Gud vad jag saknar klipptanten, jag skulle betala 500 kr om hon klippte mig. OCH JAG ÄR SKITSNÅL! Jag blev alltid alltid alltid nöjd då hon klippte mig. Hon visste exakt vad jag ville ha och jag blev så himla fin då hon klippt mig. Fan också, jag måste verkligen klippa mig nu, mitt hår har nog aldrig varit såhär risigt, aldrig haft så dålig hårkvalitet. Vet inte varför? Jag har alltid haft så fint hår, men nu har jag tappat hälften och det som är kvar ser ut som hö ungefär. Vill ha tillbaka håret jag hade på studenten, långt, fint och hur bra kvalitet som helst. Tänker i alla fall klippa snelugg nästa gång jag klipper mig, jag var fin i det. Snelugg och uppklippt, då får jag lite vågor också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0