Veckans utmaning bliiiiiiiir (trunmvirvel)

Karita till Karolina

Eftersom jag har de klenaste av de klenaste magmusklerna så fick jag uppdraget att göra 50 situps om dagen, har precis gjort mina första 50 (Tog alla på en gång då jag alldeles nyss varit på gymmet och kunde lika gärna göra dom då jag var svettig) och det blir en kamp. Jag har ALLTID varit VÄRDELÖS på att göra situps, jag har inte direkt rätta knycken så detta är ett perfekt uppdrag för mig. Jag ska tamefan klara det!

Karolina till Karita

Karita är väldigt dålig på att äta (Tvärtemot sin syster Lina alltså) Så hon har fått i uppdrag av mig att MINST äta 2 riktiga mål om dagen. Jag vet att man ska äta mer men detta är mycket för min lilla mackätande lillsyster! Hon ska ALLTID äta middag men får välja mellan frukost eller lunch. Problemet för henne blir nog att få till riktig mat då hon sällan ställer sig framför spisen och lagar den. MEN MACKOR GILLS INTE liksom! Här är systers blogg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Karoliiiinaaaaaa! Jag behöver hjälp med en grej på bloggen och du är ju kung på att redigera bloggar... kan du hjälpa mig? :-)))) Det är endast en grej. På min blogg så är det ett "tomt" mellanrum mellan menyn och själva inlägget och jag vill inte ha det så! Har försökt ändra bredd osv på bloggen och försökt fördela, men det blir likadant iallafall.. Vill att själva inlägget börjar precis intill menyn, om du förstår? Så att inläggen blir lite bredare och inte själva bloggen.

Kan du hjälpa mig med det? :-)))

2012-07-03 @ 11:02:21
URL: http://jalmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0