En riktig makeover

Jag önskar att jag fick en makeover, där någon som verkligen kunde sin sak gjorde om mig till det jag passar bäst i. Hade dom sagt raka av håret hade jag blivit lycklig! Tänk om man passade i det, men feg är man ju för att prova.Tar ju dessutom sån jävla lång tid för håret att växa ut igen, nu äntligen börjar jag bli nöjd med längden, men ändå vill jag raka av skiten. Jag skulle ju gilla att testa, jag gillade ju att ha lite längre än till hakan, men då jag vill ha långt igen så hatar jag väntan, och mellanlängden. Hatar då man har en frisyr i väntan på en annan liksom. Blö! Finns det inget proffs som kan säga hur jag ska ha håret bara? Då jag frågat frisörerna jag gått till har dom ju inte sagt nåt, "jag skulle väl klippa upp det lite". Tråkigt. Eller som då jag fick tvinga frisören att klippa mer och mer. Näe, jag vill ha en ärlig och proffsig frisör som jag kan lita på, då skulle jag göra vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Ella

Jeg vet hva du mener, hater å være mellom to frisyrer!

2013-02-12 @ 23:28:00
URL: http://www.ellastormark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0