Hjääälp mä råå

Skönt med Fredag, även skönt att vara ledig. Även fast jag verkligen verkligen behöver jobba så känns det skönt ibland att inte behöva välja. Får jag inget jobb så är det ju bara att njuta av att få vara ledig. Det är väl det enda fina med att vara vikarie. Är riktigt sugen på att sälja mina grejer på tradera nu.Så pappa kom hit med mina grejer så jag kan börja rensa och säääälja! I alla fall dom tuffa grejerna jag inte vill ha eller inte passar i. (Typiskt mig att köpa saker jag tycker är snygga men INTE ALLS passar min kropp) Måste verkligen börja köpa kläder efter lillkroppen min. Men jag hittar aldrig någonting som jag tycker passar. Jag har för stora bröst och fel stil för det.
 
 
 
HJääälp mä rååååå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad roligt med bloppis! Du har ju snygg klädstil, lägg ut snart! Vill se vad du säljer :)

2013-03-15 @ 16:09:06
URL: http://jennyaliskt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0