Joel sov på soffan

Oh hen min skapare vad jag sovit som en plågad gris inatt, Joels citat var "Jag tyckte fan synd om dig för fan vad du kämpade på för att andas". Så var det, det bubblade från halsen upp till ögonen tror jag. Från att ha en hyfsad förkylning till en spade slagen i ansiktet kändes det som. Varför ska det alltid bryta ut till helgen? Jag kommer ju inte lyckas sova ut någonting nu...
 
Såhär blev det då vi bytte skrivbord, det gamla fick ju inte ens plats, styyygggt! Nu är det snyyyyggt! (Förutom alla äckliga sladdar) Har dock ställt dit en annan lampa nu också så det är mysigare. Utan lampa inget myys.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenniepennie

Fiiiint!! Krya på dig ♥

2013-11-02 @ 21:57:19
Postat av: Jenny

Uff, lät inte alls kul.. du får krya på dig! Vad fint det blev med nya skrivbordet!

2013-11-04 @ 12:27:42
URL: http://jennyaliskt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0