Alltså skämmes tamefan

Vet ni hur många födelsedagar man kommer ihåg nu för tiden om man har avaktiverat facebook? Zerooooo. Jag suger pung. Jag tycker det är hemskt att det är så. Förut kunde jag alla födelsedagar i huvudet, jag hade inpräntat i huvudet exakt vilken dag och var förberedd dagen innan. Snacka om att facebook drar ner kvaliten på oss som människor. Sitter och glor på "vad andra gör" hela tiden och gör ingenting själv. Jag hatar hur samhället har blivit idag, jag hatar att man inte kan leva utan telefon eller dator. Lika beroende är jag själv också. Jag menar, idag börjar jag klockan 12, och har suttit vid datorn sen jag vaknade halv nio. Visst jag har ju kollat på intervjuer med min kära (Börjar bli lite skrämmande besatt nu). Men fattar ni vad mycket tid man slösar på datorer och telefoner? Skrämmande! Och hjärnaktiviteten måste ju ha dragits ner som fan, jag kommer ju inte ihåg ett skit för att jag behöver inte. Ändring ska ske nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0