Lycklig är hunden :)

Tänk om man kunde få sånt välkomnande varenda dag! Hunden vart så lycklig då jag kom hem och han sprang som en tok :) SÖT PANCHITO! <3  Har varit hos Alex ett tag och ätit tacos och nu är han på fest och jag gick hit för att vara med hunden, vill ju inte lämna honom ensam hela kvällen heller! Så nu ska han och jag äta och bli feta, för det gillar vi :) Kolla på film och så, bara mys! Jag vet att bloggen är tråkigare än vanligt just nu så jag ber om ursäkt..

iaf så öppnade Monki i östersund idag :) Har inte varit in än men jag antar att om jag går dit så blir jag pank :) Så det är lika bra att låta bli! Skulle till exempel köpt dessa:



Näe, nu blir det daimglass och film :)

Kommentarer
Postat av: misssangel

sv: VA vadå för brand?

2009-04-24 @ 21:41:48
URL: http://misssangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0