Bara någon att älska, ska det vara så svårt?

Bara nån som säger hur fin jag är
Bara nån som bryr sig
Bara nån som är här
Bara nån som får mig skratta
Bara nån som jag kan krama
Bara nån att dela livet med
Bara nån att ta kort på
Bara nån att prata om
Bara nån att prata med
Bara nån att tänka på
Bara nån att titta på
Bara nån som lyser upp tillvaron
Bara nån som plockar en blomma åt mig
Bara nån som ler åt mig så jag blir alldeles varm
Bara nån att pussa
Bara ett namn att skriva i böckerna
Bara ett kort att lägga ut på bilddagboken
Bara nån att tänka på då man hör lyckliga låtar
Bara nån som värmer sängen
Bara nån som håller om en då man kollar på film
Bara nån att gå på promenad med
Bara nån att hålla i hand
Bara nån att skicka sms till
Bara nån att göra fika åt
Bara nån att fira min födelsedag med
Bara nån att ringa
Bara nån att le mystiskt åt
Bara nån att älska
Bara nån som finns där för en

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint... <3

2009-08-18 @ 18:53:35
URL: http://jennyvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0