Det är du som får mig att le

Pratade i telefon till klockan sex imorse, helt galet. Drömde om dig med, det kändes så jävla verkligt! Funderar nu igen vad det ska bli av mig och jag är så jävla rädd, hur ska jag klara att bli utsparkad i världen? Klara mig själv, kunna allt, vara modig, jobba, bli stor. Fan, jag klarar det, men jag skulle ha pluggat nu i höst tror ja, skulle ha suttit fint, speciellt om det vore i Örebro. Fuckit. och blir det Stockholm vecka 39? Det är frågan.

Du frågar mig alltid varför jag ler
Grejen är den att det är du som får mig att le
Det är du som får mig att skratta

Kommentarer
Postat av: emelie

klart du ska till stockholm v.39!!

2009-08-07 @ 19:20:32
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0