En bättre dag idag helt enkelt

Alex kommer hit och ska ge mig en massa filmer och serier och massa annat kul till datorn :) Det blir bra, så har jag nåt att göra nu när (tyck synd om mig veckan) kommer ikväll. Då har jag nåt att göra, sen får jag photoshop också och då blir det design för fulla muggar :) Funderar starkt på att satsa på det på riktigt, men som vanligt så tror ja inte på mig själv riktigt. Kan ju börja med att ta en tjuga för varje design ;D höhö, det blir ju iaf lite pengar efter ett tag. JAG BEHÖVER DET. Ska fundera på saken, nu ska jag hoppa in i duschen och bli ren och snygg igen, om det går :) Ska anstränga mig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul att du har möjligheten att fylla din dator med massa skoj! Klart du ska börja designa, du är bra på det! helt klart din sak :D



Ikväll ska jag äta surströmming, men lovar att inte bli sur! Sen ska jag baka blåbärspaj, var uppe och plocka någon liter igår.



tack för din kommentar, KRAM

2009-08-03 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0