Jag förstår mig inte på folk

Folk kan vara så himla onda, jag följer en blogg, alldeles lagom stor och hon skriver inget provocerande eller så men på senaste tiden har hon legat på sjukhus och haft det jättejobbigt så kommer det en massa jävla idioter och skriver i hennes blogg att hon förtjänar att dö då hon skriver hur rädd hon är, HUR FAAAAAN kan människor vara så onda? Vad tänker dom? Vad vill dom i världen? Jag förstår dom verkligen inte, och den här tjejen borde inte ta åt sig, ingen borde ta åt sig så elaka hemska saker, men jag förstår att det inte är lätt, men jag skulle vilja komma in en sån här människa huvud, bara för att se hur jävlar dom tänker? Varför vill man såra människor på detta vis? Skärpning här i världen, ska den gå i kras både genom miljö och socialt, SKÄRP ER! Ingenting hjälper genom att vara elak, man får bara skiten tillbaka tillslut.

Kommentarer
Postat av: Maj

Ibland skulle jag vilja förstöra för alla andra, bara för att jag själv hatar mig så mycket, mår dåligt själv. Vill kunna he ut det på någon, genom att bara säga dumma saker som man inte menar. men jag har ALDRIG ALDRIG gjort det. Det är bara en känsla, som ja inte alls skulle fullfölja.



Och jag tycker inte du är ful. :) Du har väldigt fina ögon, faktiskt.

Försöker själv komma på vad jag vill göra i framtiden, men ja vet inte. Det kommer gå bra, Karro! Inte deppa allt för mycket, du har säkert mycket att älska, finns för mycket du är nyfiken på? Tänk om du dör i morgon, vilket slöseri på deppande då?



Allt den tid man deppar, kommer man nog ångra, varför man slösa en sådan tid på det. (trots att det är väldigt lärorikt) men man ska försöka leva dagen som om den vore den sista.

2009-08-03 @ 11:50:23
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: caaz

vad är det för blogg?

2009-08-07 @ 20:06:04
URL: http://cassandraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0