Men skärpning KAROLINA

Faaaaaaaan, först tänkte jag göra inlägg om hur jag hatar mig själv idag, sen tänkte jag skriva ett om hur bra jag är för att ändra på det men tror ni det gick bra eller? Jag känner mig så jävla ful, jag hoppas det ändrar på sig snarast. Hatar att känna såhär, och man letar bara upp en massa jävla fel, varför kommer det såna här jävla pustar av nedstämdhet? Jag ogillar det starkt och jag kan inte ens göra det bättre även om jag försökte komma på saker om hur fin jag var, kom bara på att mitt hår e najs och ögonen har fin färg. Ja men vad är det att skryta med då? Ne skärpning Karolina, tror det blir att ställa sig i spegeln och berömma mig, till slut tror man på det. Behöver även läsa min bok igen och det ska jag göra så fort katrine är klar! Tänk om världen kunde vara mindre utseendefixerad. BLEH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0