Om du trollar bort mig

Har varit hos syster inatt, det var mys! Vi bombade på med serien Dexter (Jag som inte gillar sånt) Men ändå satt jag där fastklistrad och frågade om allt. Varför gör han så? Vad har hänt honom? Är det där hans brorsa? tss, sen kollade vi på En shopaholics bekännelser. Haha, när sjalen talar till henne så känns det när sjalar talar till mig ;D Kanske därför jag har över 30 stycken? Vem vet. Ni ska få se mina nya snygga jeans sen. Underbara, OCH en storlek mindre än vad jag brukar ;) Smal tjej nu. Typ en kvart iaf. Nu bakar ju mamma kakor så sen äre kört.


Förut hade jag någonting att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: ε m m a ~

Drömmar och saker att se fram emot kommer att komma tillbaka :)

2009-08-14 @ 12:57:33
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0