Ett sammanfattat år

Året börjar gå mot sitt slut, jag snodde denna av Clara för att runda av.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten? :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar inte ha några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Icke
4. Dog någon som stod dig nära? Icke
5. Vilka länder besökte du? Tunisien
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hmm
8. Vad var din största framgång 2009? Hade nog ingen, huffa
9. Största misstaget? Att jag inte sökte till någon skola
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? För mycket sjuk, typ influensa på studentveckan, svinkoppor osv....
11. Bästa köpet? Min kära dator
12. Vad spenderade du mest pengar på? En resa till Tunisien
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Moa gör mig alltid glad :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ingen aning :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ätit muffins
18. Hur tillbringade du julen? Mys med familjen
19. Blev du kär i år? Kär och kär
20. Favoritprogram på TV? How I met your mother
21. Bästa boken du läste i år? Självkänsla nu :)
22. Största musikaliska upptäckten? Hmm
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fint sällskap? :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Plattång
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt tårta med mysfolk
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag pluggade eller hade ett jobb
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Oversize

29. Vad fick dig att må bra? Självkänsla boken
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Mattias Andreasson
31. Vem saknade du? Åwhe.
32. De bästa nya människorna du träffade? Madde och Jossan :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag lånar den om det är okej? :) <3

2009-12-29 @ 14:56:48
URL: http://lenajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0