Tänkte bara önska er en riktigt god jul :)

Jag fick Mia Törnblom - DU ÄGER! och 100 sätt att rädda världen i morgonpaket! I LOVE IT!!! Ännu bättre att det slinkar fram hundringar på vissa sidor :) hihi. Mammut är allt bra go, jag älskar henne, jag älskar min familj! PUSS PÅ ER!
Tänkte också ge er ett tips såhär på juldagsmorgonen! JULENS HJÄLTAR, tror faktiskt det är min favoritkalender, julhunden är så jävla go! Plus att jag har en liten kärlek för Jonas Karlsson också! :)

 

Så god jul på er alla, och bli inte för full idag, det får man inte på julafton! Då ska man sköta sig!

Och var snälla mot er familj och ha en alldeles alldeles underbar dag :) ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0