Älskling och jag

Vad heter ni? Karolina och Alexander
Hur träffades ni? Genom Tom och Eddie och Abbe
Hur länge har ni varit tillsammans? Bra fråga, någon pajjade räkningen men om vi skiter i avbrottet så är det 8 månader den tjugonde!
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Neeeh
Har båda körkort? Ingen (:
Kommer du ihåg er första kyss? Det var den tjugonde iaf :) antagligen gömda
Vem sa "Jag älskar dig" först? Alexander
Vem är äldst? Alexander är två år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Kräftan båååda två
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Alex
Vem sjunger bäst? Ingen aning
Håller ni i handen på stan? It happens
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp!
Blev du kär vid första ögonkastet? Yes, men det tog ju ett tag innan det kom fram :)
Har ni någon speciell låt? Jag vet inte om vi bestämde oss för Thank you for loving me?
Har ni stora framtidsplaner? Njaeaaee
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har då gråtit i hans iaf.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nope, kunde ha blivit meeeeeeeeeeeen....
Vilket är ert bästa minne? Vet inte? 4 juli kanske
Vem lagar bäst mat? Jag, eller egentligen vet jag inte för Alex vägrar laga mat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Yes
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Pilgrimstad - Ångsta
Blir du lätt svartsjuk? Numera ja, men det är inte meningen.
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS hela dagarna, samtal på kvällarna
Brukar nån av er prata i sömnen? Alex brukar låta tokigt ibland faktiskt



Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jag ska sälja den för att jag ska köpa en ny, tycker att jag klara av mer avancerade kameror nu! :) Ska sälja den för 4000 tusen och 5000 om man vill ha extra objektiv med!

2009-02-09 @ 17:40:59
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: haha, absolut inte! Men jag har även filter, minneskort och kameraväska som medföljer. Om man ska köpa det till den nya kameran kostar de över fyra tusen!

2009-02-09 @ 21:52:09
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0