Die, die my darling

Är vad jag säger till mina halsmandlar just nu, dom är sjukt jobbiga och ovanligt stora (Jag brukar ju ha det här IBLAND) och jag tycker det är såååå roligt.
Alex har spelat tv spel medans jag läst boken konsten att vara snäll och antecknat för att komma fram till något vettigt till religionsarbetet och ta mig tusan så är den boken otroligt intressant, och det finns några saker som jag själv måste tänka på för att bli en bättre medmänniska, och det ska jag faktiskt försöka med hade jag tänkt.

Nu tänkte jag ta en paus i pluggandet och pussa lite på Alexander (som konstigt nog inte är rädd för att pussa på mig)

Kommentarer
Postat av: Martina

Skriv en insändare, om den dåliga sjukvården. LÅT KAROLINA TA BORT SINA MANDLAR! puss!

2009-02-07 @ 19:48:40
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0