Saker som hon gör

Ikväll blir det plugg så gott det går, jag får försöka sätta lite pli på mig själv då jag nästan skäms över hur dålig jag blivit på att göra saker, jag vet inte varför utan jag har bara tappat lusten TOTALT. Jag i princip skiter i om det går bra eller dålig för mig i skolan, bryr mig helt enkelt inte. Det är kanske inte så bra, men jag måste iaf göra bra på historian, det är ju faktiskt ett grupparbete och de andra ska inte behöva lida över att jag kanske inte är på topp i allmänhet. Så ikväll blir det historia!!

Men först ska jag mata Smulan och gå en liten sväng utanför gården, mamma är så söt och vet att jag inte vill gå ut med henne så hon hade satt upp en liten lapp där det ungefär stod: Har gått ut med smulan så hon fick kissa och bajsa så du behöver bara gå en liten sväng då hon ätit middag.  SÖTA mamma! För söt ibland, för jag hade ju faktiskt kunnat gå en riktig promenad iaf :) Men idag var det ju faktiskt passande då jag behöver allt tid jag har!

Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Jenniie

<3<3<3<33



jaa, de får du gärna! vet dock inte vad jag vill ha för header, men jag vill inte ha den som den är nu iaf^^

2009-02-11 @ 17:57:21
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

söt din mamma! nu kan du ju spara lite extra energi för att jobba som satan på skolan imorrn, right? ;D <3

2009-02-11 @ 18:10:49
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Om du inte sköter skolan så kommer ja ta dig i luven på lördag bara så du vet =)

2009-02-11 @ 19:12:54
Postat av: Emelie

Sv: Jaaa, fru under skapande process är braaa!

2009-02-11 @ 19:17:36
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0