20 sanningar om Karolina

1. Jag dricker inte kolsyrade drycker.
2. Jag luktar på täcket som ett litet barn.
3. Jag älskar min fru otroligt mycket.
4. Jag har konstig musiksmak.
5. Jag slutade suga på tummen då jag var 9 år.
6. Jag tycker bruna ögon är najs.
7. Jag dricker väldigt väldigt väldigt sällan alkohol.
8. Jag har min mamma som idol.
9. Jag är jätte mörkrädd.
10. Jag är bortskämd i sysslor.
11. Jag älskar julen.
12. Jag har en hund som är allergisk mot hundar.
13. Jag tänker för mycket på konstiga saker.
14. Jag är livrädd för att bli sjuk.
15. Jag älskar verkligen vänner serien.

16. Jag HATAR lastbilar.

17. Jag tycker målarbyxor är mums.

18. Jag tycker även Alexander är mums.

19. Jag har världens bästa familj.

20. Jag gillar inte fartklossar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0