Better than you

Var en ganska skön dag idag ändå, fast svenskan suger ju alltid såklart, men naturen tycker jag är grymt intressant just nu, dock blir jag bara arg och deprimerad då man får reda på så mycket fakta om hur vi förstör världen såhär, jag visste ju att vi förstör den, men att det går så jävla fort hade jag ingen aning om, men det är ju inte så konstigt då vi har börjat dra upp en massa fossila bränslen som bara har varit i flera miljoner år och sen helt plötsligt så ska den förbrukas, det blir för mycket för vår lilla jord helt enkelt. Jag ska nog ta och bli nån viktig person och fixa det här.

Iaf var jag och provade brallor idag, och dom som jag beställt hade fula fickor där bak så då provade jag ett par andra, men är lite osäker, vad tycker ni? Jag vet iaf att frugan gillade dom.
Dålig bild dock.



Kommentarer
Postat av: Carroparo

Dom var ju as snygga ;D

2009-01-20 @ 22:14:21
URL: http://carroparo.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

min rumpa :D:D:D

2009-01-21 @ 18:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0