Don't forget me

Imorgon är det skola igen och denna helg gick mycket fortare än alla andra, jag förstår inte varför tiden har så himla bråttom på helgerna? Alldeles onödigt tycker jag.
Pernilla och Jesper kom iaf förbi och hälsade på igår också, vi kollade på en tokig norsk film och blev halvfeta.

Försöker komma framåt i religionsarbetet också, men jag kan inte ens välja ämne, och om jag skulle göra det så hittar jag ingen källa. Ajaj, men jag tror jag ska satsa på min livsåskådning iaf eller konsten att vara snäll. Men jag behöver som sagt en vettig bok eller nåt för att kunna starta.

Äh, jag är fullkomligt ointressant idag, som alla andra dagar.
Jag ber om ursäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0