Ja jag säger då det

Idag har jag haft ont i magen hela dagen, vaknade trött som få och var fulare än vanligt idag! Klockan halv ett så skulle jag mäta min kund till klänningen och jag visste inte hur hon såg ut eller nåt, det gick iaf bra fast mitt sepe psyke och efter det så släppte magvärken direkt! Det tyckte iaf jag var komiskt då jag inte tyckte det var "nervös" ont i magen. Men men.
Sen blev det ju strömavbrott och alla fick rast dock fick vi reda på att vi fick sluta och då vi var påväg till att gå till klassrummet och städa för att dra så kommer strömmen igen, det var ju ganska surt! Men man fick gå om man ville iaf som tur var :) Så jag åkte hem tidigt och så kom katrine för att träna så jag mös med Moit. Jag ÄLSKAR den ungen alltså!

Nu ska jag kolla på vänner och plugga lite ord och bara mysa på mitt rum då jag Karolina Jonsson tro det eller ej, faktiskt är lite less på datorn. Fast det är säkert bara för att jag har nåt roligare att göra för tillfället! (kolla på vänner alltså inte plugga) !

Man är bara ung en gång, men man kan förbli omogen för evigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0