Jag är rolig jag

HAHAHA, tydligen av vana så går jag alltid in på designen först i bloggen fast nu skulle jag ju skriva ett inlägg så det blev ju lite fel :P Det tyckte iaf jag var roligt.

Och av någon anledning så fick jag lust att skriva ner en massa saker jag gillar, (Fråga inte varför) Så här kommer det:

Jag ÄLSKAR då moit håller min hand, det är så himla fängslande i hjärtat

Jag gillar Håkan Hellström och Lars Winnerbäcks musik mycket

Jag älskar att känna mig tjejig och kolla på vänner och måla naglarna eller nåt

Jag gillar sjukt mycket att bli smekt över ryggen (ryggen ska vara bar då förstås!) MYS

Jag älskar att få kommentarer i bloggen (se det lite som en pik) HÖHÖ

Jag tycker det är underbart att ligga och titta på stjärnorna, men aldrig någon som vill kolla med mig dock :(


Det var lite, kanske fyller på sen om jag kommer på nåt :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag kan kolla på stjärnor med dig fru

2009-01-11 @ 21:45:07
URL: http://empepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0