Puff the magic dragon

Idag var en lat dag på sydagen, det har jag alldeles för ofta, men jag är så less på att sy seriösa saker också! Sydde mig iaf ett par till haremsbyxor idag, jag har ett par svarta så nu var det dags att införskaffa ett par röda! Det är det bästa jag någonsin gjort för gud vad dom där brallorna är sköna! Helt underbara, här är en bild!
(ja jag var tvungen att stå så med fötterna)



Har även myst med Moa nu på eftermiddagen och vi har kollat på lite vänner, dock ville inte moa se mer än en kvart så vi gav upp och gick ner till Mormor.
Nu håller jag på att baka banankaka och det doftar redan ljuvligt! <3 Dock får jag inte äta den förrän imorgon! (får faktiskt äta banankaka på fredagar) En ny regel ;)

Busbild


Kommentarer
Postat av: Emelie

söta barnet

2009-01-22 @ 18:43:26
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jag stor gillar kappan du har sytt Karolina och inte på tal om harembyxorna!!

2009-01-25 @ 20:55:49
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0