Mitt fritidsintresse är att njuta

Har precis suttit på balkongen och läst i kvällsolen, det var hur mysigt som helst och ännu bättre är det då man läser en självkänsla bok och inser hur himla bra man har det, och att man inte ska tänka så mycket mer än att man ska njuta utav varje härlig stund! Dock kom det en massa bin som ville ha mig därifrån, så jag gick in och lade mig på soffan och fortsatte läsa, där hade jag det minst lika bra! Det är så härligt att vara jag idag, även fast jag nyss börjat med den här skiten så känner jag hur mycket lättare det är att ta emot en elak kommentar eller liknande, jag behöver inte ta på mig offerkoftan direkt då någon säger att jag klagar för mycket, för nu vet jag att jag faktiskt försöker mycket att ändra på mig själv och göra mig till en bättre och lyckligare människa och då behöver jag knappast ta emot den lilla skiten, för jag vet ju att jag försöker göra rätt för mig. Däremot tycker jag folk ska tänka lite på vad dom säger då dom inte vet vem som sitter på andra sidan eller vad dom lider igenom, för jag har faktiskt grävt ner mig i skiten, men jag är påväg upp och jag tänker göra det med stolthet! Nu vart det ett väldigt krystat inlägg, men jag behövde det, så det så!


Kommentarer
Postat av: Kusin

Bra Lina, roligt att läsa att de känns bättre. PÖSS

2009-07-18 @ 21:50:49
Postat av: Katrine

Du verkar ju ha det bra hemma hos oss du ;)

2009-07-19 @ 06:44:54
Postat av: rebeccalarsson

Lina är bäst =)

2009-07-19 @ 14:09:39
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Jenniiie

<3 <3

2009-07-19 @ 16:23:30
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Dumpa "offerkoftan" är det nya säger ja bara! :D <3

2009-07-19 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0