Reklam suger åsneballe

Precis som vädret idag, Kira sa att hon inte alls ville gå ut överhuvudtaget jag lyssnar väl såklart på chefen, höehöe. Iaf så försökte jag kolla på walk the line igår efter många om och men med projektorn som jag tillslut fick igång, men sen så är det ju reklam varje 10/15 minuter, whats the fucking point? Ska det ta tusen timmar av att kolla på en film bara för att det ska finnas lite reklam? VAVAVAVAVAA Sjukt less på tv alltså, jag kom ihåg då jag och karita kollade på hennes inspelade filmer, då jämförde vi och räknade, Förut var det typ 3 reklamer varenda gång tillfället kom till akt, nu för tiden är det typ 10/15 ORKA ER TV MÄNNISKOR, jag tycker ni ska ruttna i helvetet! (Fast så får jag inte säga, om jag är irriterad på folk ska jag önska dom ett lyckligt långt liv enligt min bok) MEN FUCK THAT! Jag ska skaffa en egen reklamfri kanal, och hela december ska den kanalen vara underbar! PUSSPÅDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0