Världen är så jävla tragisk

Jag råkade hamna på tv4 fakta istället för roomservice, och lika deprimerad blir jag ju då jag lyssnar på sånt där, programmet handlade om olja och att det snart kommer bli kaos eftersom att oljan håller på att ta slut. Det finns heller nästan inga alternativ, ethanol suger, elbilar suger, för allt behöver energi och på ett eller annat sätt förstör allt miljön. Vill vi verkligen leva i den här världen? Det vill då inte jag iaf, jag vill inte att det ska behöva vara såhär, att uppfinna bilen var rentav idioti, om det inte hade hänt så hade byar inte dött ut och städerna blivit överbefolkade. Jag tror jag är den enda i denna världen som tror stenhårt på häst och vagn, och alla andra får skylla sig själva sedan. Vi är så jävla bortskämda och lata att vi ställt till med den här skiten, alla är ansvariga, alla gör något. Snart kommer det bli krig, krig om olja som snart är slut, det är så jävla patetiskt, folk är så jävla bortskämda att de kommer hellre döda istället för att minska på våran bekvämlighet och göra det bästa utav situationen som folket ställt till med.

Det här kommer inte funka länge till.

Kommentarer
Postat av: emelie

Om bilarna inte hade funnits hade du aldrig träffat mig ;D

2009-07-28 @ 01:13:26
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Maj

Jag håller med dig, jag har också tänkt sådär!!

2009-07-31 @ 12:43:08
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0