Alltså nu är jag fan less

Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes.J ag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes .Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes. Jag hatar wannabes.

Jag blir så irriterad på folk som inte kan hitta sin egna stil, folk som låtsas älskar rosa fast dem körde på svart innan. Folk som ska bli blondiner och helt plötsligt älska rosa läppstift fast dem kallade sig blattar innan. Folk som ska låtsas älska allt jag älskade, för att försöka vara det jag är. I MADE YOU , fan vad irriterad jag blir på folk som inte kan hitta sin egna jävla stil. Jag förstår inte, måste alla jävlar vara copycats?! Jag förstår själv om ni vill vara som mig, se ut som mig, och ha det kändis ryktet jag har, men baby det är inte kul om alla är likadana, så hitta en egen sitl?





Det här skriver Desiree i sin jättecoola blogg. Jag vet inte ens varför jag läser den, jag blir så jävla arg då jag gör det. Just för att hon tror att hon är den enda fjortisen i hela världen, hur fan kan hon tro att hon skapat rosa? Eller skapat platina blond? I själva verket så är det hon som är en wannabe, om man nu ska kalla folk det. I själva verket så är alla olika och bara för att man gillar samma läppstift så är man inte en wannabe. Bläbläblä.... ville bara skriva av mig......

Kommentarer
Postat av: ♥ FOTOBLIXT ♥

Sjävlklart gumman <3 :) Hur är läget med dig annars då? :)

2009-06-08 @ 14:10:44
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo med mig är det kanon :)



Okeej :D tack så mycket för att du svarade :) Hihi, vad gör du annars då ?

2009-06-08 @ 19:33:10
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0