Blä blö dbjdfqwdasageryutut

Är på bättringsvägen nu iaf, har bara 38,2 grader i feber nu .... -.-
Så jävla less, gör skitont att hosta och ögonen svider som helvetet brinner. Och jag kokade bokstavligen igår, jag orkade inte ens gå ner och ta alvedon men som tur var så läste mor min mina tankar och kom upp med det och lite baddnings vatten med handduk! Det var najs, tillslut kunde jag sova och jag har sovit i princip hela dagen.

Är ganska lesamt att inte ha några filmer att kolla på iaf, alla har jag ju sett TUSEN GÅNGER!

Äh, nu ska jag gå och hinka i mig vatten så jag blir frisk nångång, vore jävligt surt att vara sjuk på fredag. Då ska fan Gud få smaka på en omgång!

Kommentarer
Postat av: Jossan

VÄNNER är ett bra film alternativ om man är sjuk, i alla fall ett tag :) Krya på dig ännu mer!

2009-06-01 @ 20:05:42
URL: http://lenajosefine.blogg.se/
Postat av: Jossan

När man är sjukling så är det super att ha Vännerturnering, samt när det är tråkigt väder - perfekt! Bara att luta sig tillbaka och önska att man var gift med Ross ;-)

2009-06-01 @ 21:26:15
URL: http://lenajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0