För dom som brydde sig

Jag tänker inte skicka massa hejdå utifall jag dör sms denna gång har jag bestämt. Bryr ni er om jag överlever så får ni för tusan skicka och fråga själva. Ska bli skönt att komma härifrån, slipper jag tänka och jag slipper sitta och tro att alla hatar mig. Dom som har brytt sig den senaste veckan ska iaf få ett jag lever sms.

Vi far ungefär mellan 8 och 9 ikväll. Jag och Karita far i brors bil med hans tjej! Och Mamma, Moa, Katrine och Erik i den andra. Vi har förberett med åksjukepiller och coca cola för att få lite rapningar och så lite åksjuka som möjligt. Det blir bra det! Massa nässpray och papper ska med också,. För förkylningen vägrar ju ge sig.

Just nu så är man lite nervös och har inte ens packat klart riktigt än, fast det är så pass så att jag kan fara med dom grejerna jag har men jag kanske inte är så nöjd. Det är ju så himla svårt att veta vad man vill ha på sig??

Nu ska jag iaf snart börja göra mig i ordning, raka benen, duscha, packa det sista och fixa batterier och mobiler osv. Nu är det inte länge kvar, inte länge kvar alls! Om ett dygn så ligger jag på stranden och solar! FATTA! Eller kanske inte riktigt, men jag är iaf i ett annat land och steker :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0