Jag har gjort debut på Monki



Mitt första plagg har köpts på Monki, det tog en jävla tid om jag får säga det själv, men skitsamma, jag tänkte unna mig en sista grej innan det blidde köpförbud! För nu blir det aldrig mera shopping, ...typ, iaf tills jag får utveckligsstöd eller jobb. Har hängt på platsbanken och universitetkatalogen idag, jag kommer inte fram till något vettigt mer än att jag verkligen måste ta tag i mig själv och sluta tro att det är hopplöst. Visst jag är efterbliven och feg, men inte mördar folk mig väl för det? Eller?

Kanske jag ska shoppa lite till?, men då spendera pengarna på något jag verkligen behöver! En självkänsla bok!

Funderar i alla fall starkt på att rensa garderoben riktigt för att sedan sälja kläderna för en tia styck typ, men jag vet inte hur det ska gå till, jag får ställa mig med ett stånd på stan! hahaha. Äh, jag ska försöka skaffa mig ett liv, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Katrine

Äntligen ett vettigt inlägg, heja Lina!!

2009-06-30 @ 19:55:20
Postat av: Syster

Och med det menar jag att du fakknisk försöker och funderar i rätt banor i alla fall ;)

2009-06-30 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0