Diamonds are a girl's best friend

Nyss klivit upp och Pernilla tycker att jag och Alexander ska komma och kolla på hennes "nya" rum, det var ju ett tag sen det gjordes om :) Men såklart är alex segast på att få med sig någonstans så vi får väl se hur jag lyckas.

Har hela morgonen funderat på hur jag ska få till mitt rum, som jag ska byta till. Jag vill ha det så fjolligt tjejigt som möjligt och dp ingår det mycket rosa och vitt, jag låter som en fjolla men det är mycket finare i mitt huvud än i erat :) Dock kommer ju aldrig Ulf med min spegel som jag tjatat om i evigheter. Ååh....

Aja, nu ska jag borsta tänderna och släpa alex ut på byn.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: εmma svarar ~

Tack för tipsen :) Fick till det mesta nu faktiskt :D Förutom profilbilden men den struntar jag i nu...

Ha det bra!

E

2009-03-01 @ 15:35:23
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0