I wanna love you forever

Jag vet mitt rum kommer bli bra! var nyss ner och pusslade ihop kristallkronan riktigt och hittade världens sötaste väckarklocka i lådan :) Den åker också in på rummet, dock inte igångvriden då den lät så högt. (klockan går inte på batterier utan vrids upp) UNDERBART! :) Haha, fatta komiken, - Jag försov mig för att jag hade behöft vrida upp klockan igår! :P

Och nu har jag kommit fram till att köpa en låååång parabolsladd så då kan jag ju ha tv på det nya rummet också :) Smart Karolina, varför kom du inte på det förra året? Ingen vet.
Funderar på att åka in till stan på dagen imorgon och handla in lite saker men vi får se hur det blir :) Skulle ha köpt  en extern hårddisk också, men jag vågar inte själv och ingen vill göra det till mig sååå... hmm



Kommentarer
Postat av: Martina

Hm, vem tipsade om sladden ? ;) Det blir nog jättebra i rummet :D

2009-03-02 @ 21:13:54
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0